Saturday, March 29, 2008

Ma sain oma suveennustuse kätte: mul tuleb kirju suvi. Nimelt on arvatavasti talve mu kapi otsas maganud või ma ei tea mida teinud liblikas ärganud ja nüüd laperdab mu suures kollases lambikuplis ringi. Tema kahjuks aga ei ela ta kaua. Õue ma tead visata ei taha, sinna külma kätte ja lamikuplis ta lihtsalt peksab end segaseks. Küll aga parandab ta mu veidi kurba meeleolu ja paneb lambist lume (loe: tolmu) langema, mis on iseenesest täitsa ilus, aga rõve ka :D Üldse pidavat liblikad vist ainult päeva elama. Aga suvi tuleb mul ilus ja/või põnev, seda tean kindlalt :)

5 comments:

Tuuli said...

Mul esimene mõte pärast esimest lauset oli kohe, et kuskohas sa PRAEGUSEL ajal liblikat nägid!?

Tuuli said...

Aa. See on ka naljakas. Et kui liblikad elavad muidu ühe päeva, siis kuidas nad talve üle elavad? See on nagu õnnisaeg neile liblikatele, kes satuvad talvetulles elus olema.

Tuuli said...

Vist.

Maria said...

valesti tead, tuuli. kõik liblikad ei ela vaid ühe päeva. nimelt see (koerliblikas) elab pea kaks aastat. suvel, või ma ei tea millal, munetakse muna, elab röövikuna, siis on nukk ja talvitub. järgmisel aastal enam ei talvitu, muneb oma munad ja vsjo...

Anonymous said...

miks mitte:)