Sunday, March 09, 2008

Keep Breathing - Ingrid Michaelson

The storm is coming but I don't mind.
People are dying, I close my blinds.

All that I know is I'm breathing now.

I want to change the world... instead I sleep.
I want to believe in more than you and me.

But all that I know is I'm breathing.
All I can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing now.

All that I know is I'm breathing.
All I can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing now.

All we can do is keep breathing
All we can do is keep breathing
All we can do is keep breathing
All we can do is keep breathing
All we can do is keep breathing
All we can do is keep breathing
All we can do is keep breathing.
All we can do is keep breathing now.


Mina, 24/7 positiivne ja rõõmus inimene, ei suuda järsku midagi asjalikku teha. Kõik on nii raske ja keeruline minu jaoks. Mulle ei meeldi nii. Ja selle pärast ootan nüüd oma õnne. Ma ei tea, mis see olema peaks, aga see peaks olema suur, suur minu jaoks. Millegi pärast ei ole ma praegu õnnelik. Ma väga loodan, et homme kooli minnes olen ma kõik juba unustanud. Ah, ei, muidugi mitte. Mul on ju pm kõik õppimata. Oma praeguste emotsioonide pärast need laulusõnad siia paningi. Viisiga koos on nad lihtsalt nii paeluvad. Vaadake Grey Anatoomia klippi (v.a need, kes ei taha põnevust rikkuda; tegemist on kolmanda hooaja viimase osa lõpuga) mu orkuti videotest, kus taustaks mängib see sama lugu. Ja kuigi see video on ülikurb, on see siiski minu jaoks täiuslik. Ma olen seda laulu tänase päeva jooksul umbes 20 korda kuulanud ja mul ei saa sellest küll. Kui ma vaid suudaks leida nüüd endas veel jaksu, et need viimased 5 päeva vastu pidada, kõik oma asjad korda saada ja siis minema põrutada.

Et siis taas naasta 9 päeva hiljem ja taibata, et ma pole kuhugi jõudnud.
Krt...

3 comments:

Pretty Little Nightmare said...

Mina võib uhkusega tunnistada,et mul on terve suur kaust kõigi Grey's anatomy lugudega. Oli aeg,kus ma fänn olin,hetkel paus..kuna Usas nad pausitavad...

ja nii palju omadest kogemustest,et kuulates neid lugusid tuleb masekas veel rohkem peale...aga lood on head, kui vaja nutta..kohe hingest..

Maria said...

ma ka juba tõmban XD

Tuuli said...

Jee Maria on postituse kirjutanud!!
Kõik saab korda!
Tagasi tulles oled puhanud ja rõõmus. Siis on rohkem jaksu edasi ka minna!